Zomercompetitie 18-03

Maandag, 23 april 2018

De 3e wedstrijd voor de Zomercompetitie is gewonnen door Henk Timmerman.

In de Lemstervaart te Emmeloord visten zaterdagochtend de wedstrijdvissers van HSV. 'T Snoekje de derde wedstrijd voor de zomercompetitie. De weersomstandigheden waren wederom goed, zonnig en ruim 20 graden en een zacht oostenwindje. Er stond een sterke stroming richting lemmer en dat is voor veel wedstrijdvissers lastig. Als men met de vaste stok wilde vissen moest er minimaal met een 5 gram dobber gevist worden. Maar de brasem was des ondanks goed te vangen. Henk Timmerman wist met de feeder hengel bijna 12 kilo vis te vangen, waaronder 5 zware brasems en ving tevens een exemplaar van 62 cm een knappe prestatie en werd hiermee eerste in de A-groep, tevens goed voor de eind overwinning. Roel Boeve werd tweede met 9 kilo aan vis. In de B-groep werd Jan Bosman knap eerste met bijna 2,5 kilo aan vis. Dolf Hagen was goed voor de tweede plaats met met 2,2 kilo aan vis.

Uitslag A-groep.

1. H. Timmerman met 11930 gram aan vis.
2. R. Boeve 9090 gram.
3. K. v. Woerden 6660 gram.
4. A.Tielebeke 6250 gram.
5. F. de Munnik 2750 gram.
6. G. Hecker 1330 gram.
7. P. War 1070 gram.
8. C. Bosman 810 gram.
9. R.v. Dijk 710 gram.

Uitslag B-groep.

1. J. Bosman 2420 gram.
2. D. Hagen 2220 gram.
3. G. de Weerd 1180 gram.
4. G .v. Dijk 930 gram.
5. E. Feikens 740 gram.
6. Timmerman 660 gram.
7. J. Bokhorst 630 gram.
8. J.W. van Dijk geen vis

De volgende viswedstrijd is zaterdagochtend 5 mei in kanaal Beukers ter hoogte Dwarsgracht. Loting om 7.00 uur ter plaatse.