Wedstrijd info

Hengelsportvereniging ’T Snoekje organiseert het hele jaar door diverse viswedstrijden. Zo is er een Zomer- en een Wintercompetitie van in totaal 28 wedstrijden, waarvan twee Marathons en deze beginnen om 07.30 uur tot 16.00 uur. De exacte begin tijden en datum’s wedstrijden kunt u vinden onder wedstrijden. Met aanvang en sluiting Wintercompetitie wordt er een snertwedstrijd georganiseerd en krijgen de vissers na het vissen een snert maaltijd aangeboden inkl. drinken en diverse hapjes. Er wordt een kleine inleg geheven. U kunt altijd mee doen aan deze wedstrijden als u lid bent van de vereniging en de competitie is verdeeld in een A- en een B-Groep. In de A-Groep zitten de beste vissers uit het seizoen daarvoor en in de B-Groep de resterende  en de recreatieve vissers. Er is kans te promoveren en te degraderen uit een groep. Er wordt gevist op een visplaats volgens het Jaarrooster en ter plaatse op de aangegeven tijd wordt er geloot voor de vis plaats. Een wedstrijd kan eventueel worden geannuleerd door o.a. de weersomstandigheden van die dag. Voor info kunt u contact opnemen met de wedstrijd commissie of het bestuur.