Info wedstrijden

Hengelsportvereniging ’T Snoekje organiseert het hele jaar door diverse viswedstrijden. Zo is er een Zomer- en een Wintercompetitie van in totaal 28 wedstrijden, waarvan twee Marathons en deze beginnen om 07.30 uur tot 16.00 uur. De exacte begin tijden en datum’s wedstrijden kunt u vinden onder wedstrijden. Met aanvang en sluiting Wintercompetitie wordt er een snertwedstrijd georganiseerd en krijgen de vissers na het vissen een snert maaltijd aangeboden inkl. drinken en diverse hapjes. Er wordt een kleine inleg geheven. U kunt altijd mee doen aan deze wedstrijden als u lid bent van de vereniging en de competitie is verdeeld in een A- en een B-Groep. In de A-Groep zitten de beste vissers uit het seizoen daarvoor en in de B-Groep de resterende vissers en de recreatieve vissers. Er is kans te promoveren en te degraderen uit een groep. Een kwartier voor vertrek wordt er geloot op welke plaats u aan het water komt te zitten en wordt er tevens overlegd waar er gevist gaat worden i.v.m. weersomstandigheden die dag. Voor info kunt u contact opnemen met de wedstrijd commissie of bestuur.