Wintercompetitie 7 febr. 2015

Zondag, 8 februari 2015

E. Feikens ving in echt winters weer de meeste vis.

Door de weersomstandigheden, ijsvorming in het kanaal bij Ossenzijl, werd er uitgeweken naar het kanaal bij Scheerwolde, daar zat men tevens ook wat meer beschut. Negen stoere vissers begonnen aan deze wedstrijd en daarvan vingen er slechts vier vis. Opmerkelijk is dat K. van Woerden dit keer geen vis heeft gevangen en ook de gebroeders van Dijk niet.

Uitslag:

1e. E. Feikens met 2090 gram.
2e. H. Timmerman   690 gram.
3e. G. Hecker           620 gram.
4e. A. Tielbeke         500 gram.
K. van Woerden en de gebroeders D., G., R. en W. Dijk hebben geen vis aangeboden ter weging.

Volgende wedstrijd voor de Wintercompetitie is zaterdag 21 februari aan de Loswal te Ens. Aanwezig zijn om 12.00 uur.