Ep Kats

Dinsdag, 24 februari 2015

Egbert Kats, een visser in hart en nieren, geboren 1945, overleden 2015.

"Bezige handen nu gevouwen en stil" staat er op de rouwkaart en bezig was Ep veel voor 'T Snoekje. Vanaf 1992 bekleedde Ep vele bestuursfuncties. Zo was hij van 1992 tot 2003 penningmeester en in 2003 en 2004 zat hij in de wedstrijdcommissie en deed de PR.   Vanaf 2005 werd Ep voorzitter tot 2012 en daarna lid van het bestuur tot heden. Daarnaast verzorgde Ep jaren de prijzen en de PR. Ep was tevens een goede, zelfs een hele goede visser, hij eindigde vaak bij de eerste drie en heeft ook menig keer gewonnen. Zijn inbreng, kennis en aanwezigheid zal gemist worden door de leden van hengelsportvereniging 'T Snoekje en danken hem voor alle inzet en vriendschap die we van hem mochten ontvangen. Onze medeleven gaan uit naar zijn vrouw, kinderen en kleinkinderen om dit grote verlies te verwerken.