Zomercompetitie 17

Maandag, 2 november 2015

De laatste wedstrijd voor de Zomercompetitie 2015 is gewonnen door Toutenhoofd uit de B-Groep.

De opkomst was zeer slecht in Kuinre aan de Linde, maar het vangen van vis was nog veel slechter. De helft had een paar visjes en de andere helft van de vissers had helemaal niets.

Uitslag A-Groep:

1e. D. van dijk en K. van Woerden met 650 gram aan vis. 3e. R. van Dijk - 630 gr. 4e. P. War - 600 gr.
De heren G. v. Dijk, Feikens,de Munnik en Timmerman hadden geen vis.

Uitslag B-Groep:

1e. Toutenhoofd met 720 gram aan vis. 2e. J. Visscher - 650 gr. 3e. A. Tielbeke - 630 gr.
De heren de Lang, Visch en J.W. Dijk hadden geen vis.

Zaterdag 14 november wordt er gestart met de Wintercompetitie 2015/2016 en deze 1e wedstrijd is een snertwedstrijd.
Loting is om 09.00 uur bij de betonplaten aan de Urkerweg te Emmeloord. Vissen tot 13.00 uur en dan aan de snert op onze eigen locatie.