Zomercompetitie 06

Donderdag, 9 juni 2016

Van de 19 vissers in de A - en B - Groep zijn er maar 6 vissers die vis hebben gevangen en de meeste vis aan gewicht had deze wedstrijd K. van Woerden.

Er werd gevist in de Urkervaart bij het viaduct te Emmeloord en zoals al genoemd is er erg slecht gevangen.
Noem bij de uitslag alleen de vissers die hebben gevangen.

Uitslag A-Groep:

1e. K. van Woerden met 2060 gram aan vis.
2e. G. Hecker met 1210 gram aan vis.

Uitslag B-Groep:

1e. G. van Dijk met 1950 gram aan vis.
2e. J. Bokhorst met 1440 gram.
3e. W. Bakker met 640 gram.
4e. J.W. van Dijk met 560 gram.

Volgende wedstrijd voor de Zomercompetitie is zaterdag 18 juni te Marknesse bij De Punt en dit is een Marathon. Loting is om 07.30 uur ter plaatse en wordt er gevist tot 16.00 uur.

Eerder, op woensdag 15 juni is er de eerste zomeravond wedstrijd en deze wordt gevist in de Urkervaart bij Tollebeek. Loting om 18.00 uur ter plaatse en wordt er gevist tot 21.30 uur.