Wintercompetitie 18-19-08

Dinsdag, 12 maart 2019

De laatste wedstrijd voor de Wintercompetitie is gewonnen door R. Boeve.

Zaterdagmorgen 9 maart was alweer de laatste viswedstrijd van de wintercompetitie en de planning was om in de Urkervaaart te vissen, maar door de harde westelijke wind is er uitgeweken naar de Lemstervaart aan het Almere Plein. Er stond een sterke stroming richting Lemmer, gelukkig bleef het droog, na de viswedstrijd was er een heerlijke snertmaaltijd bij Kars van woerden, zoals gebruikelijk bereid door Jan de Vries.

De uitslag:

1 R.Boeve. 4760 gram.
2 A.Tielbeke 2230 gram.
3 H.Timmerman 720 gram.
3 K.v.Woerden 720 gram.
5 J.W.v.Dijk. 670 gram.
6.R.v.Dijk. geen vis.
7 G.v.Dijk. geen vis.
8 F.d.Munnik geen vis.
9 E.Feikens geen vis.

Zaterdagmorgen 23 maart de eerste viswedstrijd voor de zomercompetitie 2019 bij de Driewegsluis loting om 11.00 uur ter plaatse.