Zomeravondcompetitie

Donderdag, 26 juni 2014

De laatste wedstrijd voor de Zomeravondcompetitie 2014, gevist in de Urkervaart bij Emmeloord, is gewonnen door E. Kats.

Bij prachtig mooi weer met zon en wind in de nek werd er gevist in de Urkervaart en werden verrast door een aantal zwemmers die aan de overkant voorbij kwamen en diezelfde groep kwam ook weer. Dachten dat we het hadden gehad, kwamen er nog een paar voorbij en weer terug. Wat later een grote roeiboot met een tiental roeiers die aan het trainen waren en ook die kwamen later terug. Tot slot nog een vrachtschip die naar Emmeloord ging. U kunt begrijpen dat de vis bijna geen rust kreeg om in ons aas te bijten en werd er al te veel gevangen. Er is toch nog een uitslag.

Uitslag A-Groep:

1e. E. Kats met 3240 gram aan vis. 2e. K. van Woerden - 1650 gr. 3e. H. Timmerman - 1410 gr. 4e. D. van Dijk - 1370 gr. 5e. R. van Dijk - 1200 gr. 6e. P. War - 690 gr.7e. J. Visscher - 620 gr.

Uitslag B-Groep:

1e. G. Winters met 690 gr. 2e. J. de Vries met 630 gr. J. Bosman, B. de Haan en H. Klein hebben geen vis aangeboden ter weging.