Zomercompetitie wedstrijd 4 oktober

Dinsdag, 7 oktober 2014

G. Hecker ving deze zaterdag de meeste vis aan de Driewegsluis en werd winnaar totaal en van de A-Groep.

Dit is een van de laatste wedstrijden van de Zomercompetitie 2014 en er zijn nu nog twee te gaan en probeert iedere visser nog punten en kilo's te halen. Zo ook deze wedstrijd en werd er van kant gewisseld aan de Driewegsluis, daar het nogal nat en drassig was tegenover het restaurant, dus toch maar naar die kant. Niet iedere visser had een geweldige plek, maar het weer was goed en kreeg men het zonnetje er ook nog bij. Jan Bosman werd eens 1e in de B-Groep en had het zo druk dat hij geen tijd had om een shagje te roken.

Uitslag A-Groep:

1e. G. Hecker met 3180 gram aan vis. 2e. H.Timmerman en K. van Woerden met 1290 gr. 4e. P. War - 1210 gr. 5e. E. Kats - 1100 gr. 6e. R. van Dijk - 900 gr. 7e. D. van Dijk - 870 gr. 8e. J. Visscher - 650 gr.

Uitslag B-Groep:

1e. J. Bosman met 1640 gr. 2e. G. de Weerd - 1310 gr. 3e. A. Tielbeke - 1260 gr. 4e. F. de Munnik - 970 gr. 5e. D. Hagen - 930 gr. 6e. E. Feikens - 730 gr. 7e. G. van Dijk - 680 gr. 8e. W. Visch - 660 gr. 9e. Toutenhoofd - 640 gr. 10e. J. Bokhorst - 600 gr.

Volgende wedstrijd. een na laatste, is zaterdagmiddag 18 oktober in de Enservaart en loting is om 12.00 uur ter plaatse.