Jeugdvissen 02

Dinsdag, 2 juni 2015

Elke Iepsma won deze tweede visclub wedstrijd van dit seizoen.

De vismiddag werd druk bezocht, maar liefst 20 kinderen hebben een hengeltje uitgegooid. Er is ook vrij veel vis gevangen en Hester had zelfs een aanvaring met een snoek die daar zijn territorium heeft en in haar hand werd gebeten. Jee wat kan zo'n snoek bijten en wat een bloed, gelukkig liep het weer heel goed af.
Tevens zijn de visopa's geintervieuwd door Reina van de Flevopost en deze of volgende week komt 't in de krant. Leek Lisette een leuke manier om de ze te bedanken voor alle jaren dat zij visopa's zijn.

Uitslagen:

1e. Elke Iepsma met 64 cm aan vis
2e. Hester Polman 52 cm.
3e. Han Siepel 46 cm.
4e. Mike Baaten 31 cm.
5e. Sven van Lunteren 30 cm.
6e. Lars van de Schelde 22 cm.
7e. Sem Houtman
8e. Omri van de Molen, ieder met 11 cm.

Maandagmiddag 15 juni is de derde wedstrijd en hopen weer vele vissers te mogen begroeten. Tot Dan.

Foto's geplaatst op deze site bij Foto's.