Wintercompetitie 2015/2016 - 01

Zondag, 15 november 2015

De eerste wedstrijd voor de Wintercompetitie is gewonnen door A. Tielbeke.

Vooraf was al besloten de wedstrijd wegens de verwachte wind te verplaatsen naar de Lemstervaart en dat was maar goed ook. In de Urkervaart had men deze recht op de kop gehad en nu scheef van achter, alleen begon het na verloop van tijd te stromen zodat het tuig moest worden aangepast en werd er door de stroming veel rotzooi mee gevoerd en de vissers regelmatig iets naar binnen haalde wat geen vis bleek te zijn. Er werd niet veel gevangen en 1 persoon had zelfs geen vis. Na afloop konden de vissers zich opwarmen en tegoed doen aan de snert in het honk bij Kars.

Uitslag:

1e. A. Tielbeke met 1080 gram aan vis. 2e. F. de Munnik - 970 gr. 3e. K. van Woerden - 910 gr. 4e. J.W. van Dijk / H. Timmerman - 800 gr. 6e. E. Feikens - 710 gr. 7e. D. Hagen - 700 gr. 8e. D. van Dijk - 670 gr. 9e. P. War - 640 gr. 10e. R. van Dijk - 610 gr. J. Bokhorst had helaas geen vis.

Volgende wedstrijd is zaterdag 28 november in de Linde te Kuinre. Loting is om 12.00 uur ter plaatse.