Wintercompetitie 7

Dinsdag, 1 maart 2016

De een na laatste wedstrijd is gewonnen door H. Timmerman.

Ondanks de kou waren er toch nog 10 vissers aanwezig bij Scheerwolde om een hengeltje uit te gooien. Helaas werd e wel heel weinig gevangen en waren er maar drie die vis konden aanbieden ter weging.

Uitslag:

1e. H. Timmerman met 730 gram aan vis.
2e. E. Feikens met 650 gram.
3e. A. Tielbeke met 560 gram.
D. van Dijk, G. van Dijk, J.W. van Dijk, R. van Dijk, D. Hagen, F. de Munnik en K. van Woerden hebben geen vis aangeboden.

De laatste wedstrijd voor de Wintercompetitie is een Snertwedstrijd en is zaterdag 12 maart te Kuinre aan de Linde en loting is om 09.00 uur ter plaatse. Vanaf 13.00 uur is het snert eten bij Kars.

Zaterdag 26 maart start de Zomercompetitie 2016 en deze eerste wedstrijd wordt er gevist bij de Driewegsluis en loting is om 12.00 uur.