Zomercompetitie 18-02

Maandag, 9 april 2018

De 2e wedstrijd voor de Zomercompetitie 2018 is gewonnen door W. Tielbeke.

Bij de De kluft te Ossenzijl visten zaterdagmiddag de wedstrijdvissers van HSV t' Snoekje de tweede wedstrijd voor de zomercompetitie. Het was een prachtige voorjaarsdag met veel zon en ruim 20 graden en een zuidoostenwind in de rug. Willem Tielbeke werd dagwinnaar met ruim 3.7 kilo. Toen om 12.30 uur het startsein klonk werd er naar een poosje bij vlagen redelijk vis gevangen, doch de aanbeten waren zeer voorzichtig en het formaat aan de kleine kant, met hier en daar een halfwas brasempje. Alleen Willem Tielebeke uit de B-groep wist met een uitgekiend haakaas n.l. drie compost wormpjes en een paar casters twee mooie bramsems aan de haak te slaan en was daarmee de concurrentie te slim af. Verder werd G. Timmerman knap tweede in de B-groep met 1870 gram. In de A-groep werd Henk Timmerman eerste met 2330 gram Adri Tielbeke tweede met 2220 gram.
Uitslagen:

A-groep.

1. H.Timmerman 2330 gram.
2. A.Tielebeke 2220 gram.
3 R. Boeve 2200 gram.
4 K.v.Woerden 2000 gram.
5. R.v.Dijk 1410 gram.
6. P. War 1390 gram.
7. G.Hecker 1360 gram.
8. C.Bosma 1270 gram.
9. F.d.Munnik 790 gram.

B-groep.

1. W.Tielbeke 3710 gram.
2. G.Timmerman 1870 gram.
3. J.W.v. Dijk 1570 gram.
4. G.v. Dijk 1530 gram.
5. J.Bosman 1170 gram.
6. D.Hagen 1050 gram.
7. W.Visch 1010 gram.
8. E.Feikens 970 gram.
9. J.Bokhorst 930 gram.

De volgende viswedstrijd is zaterdagochtend 21 april in Emmeloord bij de Lemstervaart, loting 07.00 uur ter plaatse.