Woensdagavond competitie

Maandag, 2 juli 2018

De laatste van drie woensdagavond viswedstrijden werd gewonnen door R. Boeve.

Op woensdagavond 27 juni werd de derde avond viswedstrijd van HSV t' Snoekje gehouden In de Urkervaart bij de betonplaten nabij Emmeloord. De temperatuur was aangenaam warm, met een noord-oostenwind.

De visvangsten waren redelijk, maar over het algemeen aan de kleine kant en om de wedstrijd te winnen moest er een brasem gevangen worden.

Dat lukte Roel Boeve en werd daarmee eerste en had 3830 gram, Jan Bokhorst had ook een mooie brasem en had 3250 gram wat goed was voor de tweede plaats, Elgo Feikens werd derde met 1640 gram.

Piet War verspeelde een grote brasem die er met zijn topje + elastiek vandoor ging, mocht je de brasem met top tegen komen, graag topje terug brengen bij Piet War.

De uitslag:

1.R. Boeve 3830 gram.

2.J. Bokhorst 3250 gram.

3.E. Feikens 1640 gram.

4 K. v. Woerden 1600 gram.

5.P. War. 1250 gram.

6.C. Bosma 930 gram.