Winnaar Zomercompetitie 2018

Zaterdag, 29 december 2018

Op de Jaarvergadering, 12 december, is de winnaar bekend gemaakt van de Zomercompetitie 2018 en dat is R. Boeve geworden met een totaal gewicht van 63620 gram aan vis.

Woensdag 12 december is de Jaarvergadering gehouden en werden de kampioenen van 2018 gehuldigd.
Ook kregen de "Visopa's en oma', Jan Bokhorst, Dolf Hagen en Lisette Harkema een bloemetje uitgereikt voor het vele jeugdwerk van het afgelopen jaar, ook werd R. Boeve bedankt voor het schrijven van de wedstrijdverslagen voor de site.

In de vergadering werd besloten dat de loting van de middagwedstrijden voor de Zomercompetitie om 11.00 uur te doen plaats vinden, zodat de wedstrijd om 15.30 uur is afgelopen.

Eindstand Zomercompetitie Groep A:

1e. R. Boeve.
2e. H. Timmerman.
3e. K. v. Woerden.

Eindstand Zomercompetitie Groep B:

1e. J.W. v. Dijk.
2e. J. Bokhorst.
3e. G. Timmerman.

De grootste vis werd gevangen door H. Timmerman, n.l. 61 cm.
Meeste gewicht in 1 wedstrijd van 4 uur was ook voor H. Timmerman, n.l. 11930 gram.
Winnaar R. Boeve ving in totaal 63620 gram aan vis in de Zomercompetiti.

De Wintercompetitie 2017/2018 is gewonnen door H. Timmerman.
De jaarlijkse koppelwedstrijd werd gewonnen door A. Tielbeke als eenling.

Foto's van de Jaarvergadering staan bij Foto's.