Wintercompetitie 21-22-06

Maandag, 7 maart 2022

De laatste wedstrijd voor de Wintercompetitie is gewonnen door E. Feikens.

Het was een stralende dag, alleen had het gevroren en was het in het begin erg koud maar de zon liet zich gauw zien en werd het steeds aangenamer. De vissen hadden daar geen boodschap aan, want ze hadden weinig zin om aan het aas te zitten, Dan maar een uurtje eerder stoppen en op naar de warmte en aan de erwtensoep, lekker opwarmen.

Uitslag:

1e. E. Feikens met 700 gram aan vis
2e. J.W. van Dijk, 600 gram
3e. C. Bosma met 550 gram
4e. H. Timmerman met 525 gram
5e. R. van Dijk, A. Tielbeke, K. van Woerden en F. de Munnik die allen geen vis hadden.

Zaterdag 19 maart is de eerste wedstrijd voor de Zomercompetitie 2022 en wordt er gevist bij de Driewegsluis,
loting 11.00 uur ter plaatse.