Overlijden Piet War

Woensdag, 8 maart 2023

Ons bereikte het droevige bericht dat plotseling is overleden Piet War, jarenlang (wedstrijd)visser bij 't Snoekje en wensen Familie en vrienden veel sterkte bij het verlies van Piet.

Afgelopen zaterdag heeft Piet nog met ons mee gevist en na afloop van de wedstrijd de snertmaaltijd met ons mee genoten heeft en komt het bericht dat hij is overleden heel hard aan. Hij zal gemist worden bij de volgende activiteiten van 't Snoekje en zal er regelmatig aan hem terug worden gedacht.
De crematieplechtigheid is dinsdag 15 maart, 11.00 uur in het Yardenhuis, Rotstergaastweg 45 te Nieuweschoot.