Wintercompetitie

Maandag, 30 december 2013

De laatste viswedstrijd 2013 is gevist voor de Wintercompetitie aan de Linde in Kuinre en gewonnen door K. v. Woerden.

De wedstrijd werd gevist zaterdag 28 december aan de Linde in Kuinre en tot nu toe hebben alle wedstrijden doorgang kunnen vinden van de Wintercompetitie, daar er "tropische' temperaturen heersen in deze tijd van het jaar en zelfs enkele Mooiweer vissers mee doen. Normaal moeten we in de Kerstvakantie kunnen schaatsen maar ja, als dat niet kan dan maar vissen.

Uitslag:

1e. K. van Woerden met 3860 gram. 2e. H. Timmerman - 3530 gr. 3e. A. Tielbeke - 3140 gr. 4e. D. van Dijk - 3120 gr. 5e. G. Hecker - 3110 gr. 6e. R. v. Dijk - 2840 gr. 7e. B. de Haan - 2830 gr. 8e. E. Kats - 2780 gr. 9e. F. de Munnik - 2300 gr. 10e. E. Feikens - 2010 gr. 11e. D. Hagen - 1780 gr. en 12e. G. v. Dijk - 1540 gr.

Als de weersomstandigheden niet veranderen is de volgende wedstrijd is op 10 januari 2014 aan de Loswal van de Enservaart.

Alle vissers een goede jaarwisseling gewenst en een gezond 2014 waar we met z'n allen veel vis mogen vangen.

Tot a.s zaterdag 4 januari, 15.00 uur bij de Nieuwjaarsreceptie bij Kars.