Jaarvergadering 11 december 2013

Dinsdag, 14 januari 2014

Woensdag 11 december werd de Algemene Jaarvergadering van HSV 't Snoekje gehouden.

Voorzitter A. de Lang kon een groot aantal vissers welkom heten en na de gebruikelijke verslagen werden de kampioenen van 2013 bekend gemaakt. In de A-Poule is H. Timmerman 1e. geworden en 2e. G. Heckert en 3e E. Kats. In de B-Poule werd 1e. J. Visscher en 2e P. War en 3e H. Tiemens. De grootste vis, een brasem van 56 cm, werd gevangen door B. de Haan en door G. Heckert. B. de Haan mag de wisselbeker nu houden en G. Heckert heeft de nieuwe beker voor een jaar thuis staan. De meeste vis in gewicht in 1 wedstrijd is ook gewonnen door B. de Haan, totaal 12 kg. en 530 gram en ook de meeste vis in alle wedstrijden was voor B. de Haan, totaal 33 kg. en 960 gram. Totaal was de vangst in gewicht 361 kg. en 450 gram en gemiddeld waren er 19 vissers per wedstrijd.

De eindstand van de wintercompetitie 2012-2013 is, 1e. H. Timmerman, 2e. K. v. Woerden, 3e. R. v. Dijk.

Zaterdag 7 juni wordt er een middag voor de jeugd georganiseerd en Visfederatie Nederland heeft al toegezegd aanwezig te zijn. Verdere informatie volgt nog t.z.t.

Zaterdag 14 juni wordt het 60-jarig Jubileum gevierd en wordt er eerst gevist van 07.30 uur tot 16.00 uur in de Zwolsevaart in Marknesse tegenover De Punt. Vanaf 17.00 uur tot 21.00 uur worden de leden van 't Snoekje uitgenodigd in Chez Andre te Marknesse voor dit jubileum te vieren.

Na afloop konden de vissers de vispas voor 2014 afhalen bij de penningmeester.