Wintercompetitie 08-03-2014

Donderdag, 13 maart 2014

De laatste wedstrijd voor de Winter-competitie is gewonnen door E. Kats en doorbrak de reeks overwinningen van G. Hecker.

Zaterdag 8 maart was de laatste wedstrijd voor de Wintercompetitie 2013-2014 en werd gehouden aan de Loswal te Ens. Het heette dan Wintercompetitie, maar was het dit jaar meer een Zomercompetitie met veel mooi weer we dit seizoen hebben gehad. Zaterdag was het verschil 40 graden met vorig jaar, toen het meer dan min 20 graden was.

Uitslag:

1e. E. Kats met 1890 gram. 2e. H. Timmerman - 1860 gr. 3e. F. de Munnik - 1400 gr. 4e. D. van Dijk - 1320 gr. 5e. W. Visch - 1260 gr.    6e. K. v. Woerden - 1110 gr. 7e. J. Bokhorst en D. Hagen - 890 gr. 9e. G. Hecker - 880 gr.10e. W. Bakker - 850 gr. 11e. R. v. Dijk - 780 gr. 12e. E. Feikens - 770 gr.

Na de wedstrijd was er zoals gebruikelijk na afloop van de competitie een gezellig samenzijn en natuurlijk de ontbraken de hapjes en de snert ook niet. Al met al een seizoen waar tevreden op kan worden teruggekeken. Nu op naar de eerste wedstrijd voor de Zomercompetitie 2014 op zaterdag 22 maart bij de Driewegsluis en aanvang wedstrijd is 12.00 uur.