Zomercompetitie 31 mei 2014

Zaterdag, 31 mei 2014

De wedstrijd voor de zomercompetitie zaterdag 31 mei in de Urkervaart bij Emmeloord is gewonnen door H. Timmerman.

Met mooi weer en een klein windje werd er door 17 vissers gevist in de Urkervaart bij Emmeloord aan de Urkerweg en grote afwezige was E. Kats, die ontbrak wegens vakantie en had de concurrentie nu de kans hem bij te halen en Timmerman maakte daar gretig gebruik van.

Uitslag A-Groep:

1e. H. Timmerman met 2580 gram aan vis. 2e. K. van Woerden - 2350 gr. 3e. G. Hecker - 2110 gr. 4e. R. van Dijk - 1270 gr. 5e. H. Tiemens - 1170 gr. 6e. P. War - 1080 gr. 7e. D. van Dijk - 910 gr. J. Visscher heeft geen vis ter weging aangeboden.

Uitslag B-Groep:

1e. A. de Lang met 1460 gram aan vis. 2e. J. Bokhorst - 1330 gr. 3e. G. Winters - 960 gr. 4e. F. de Munnik - 900 gr. 5e. W. Visch - 880 gr. 6e. G. van Dijk - 750 gr. 7e. D. Hagen - 680 gr. 8e. H. Klein -620 gr. 9e. E. Tiemens - 580 gr.

Volgende wedstrijd is een avondwedstrijd op woensdag 11 juni, wederom in de Urkervaart, maar nu bij Tollebeek. Loting is om 18.00 uur ter plaatse en er wordt gevist tot 21.30 uur.
Zaterdag 14 juni is de dag van viering 60-jarig Jubileum en wordt er gevist in de Zwolsevaart tegenover De Punt in Marknesse. Loting is om 07.30 uur ter plaatse en wordt er gevist tot 14.00 uur. Dit om de vissers gelegenheid te geven zich gereed te maken voor de festiviteiten bij BD. Chez Andre te Marknesse en aanvang is daar om 17.00 uur tot 21.00 uur.
Zaterdagmiddag 7 juni is er een viswedstrijd voor de jeugdleden en dit wordt in samenwerking gedaan met Visfederatie Oost-Nederland, die de jeugd zal inwijden in de vissport d.m.v. documentatie en voorbeelden in diverse stands. Vissers van 't Snoekje zijn van harte uitgenodigd om dit te komen bekijken. Dit alles wordt georganiseerd voor de jeugd door 't Snoekje ook wegens het 60-Jarig jubileum.