Jeugdmiddag zaterdag 7 juni 2014

Donderdag, 12 juni 2014

Ter gelegenheid van het 60-jarig bestaan van Hengelsportvereniging 't Snoekje werd er zaterdagmiddag 7 juni een middag georganiseerd voor de jeugdvissers.

In de opgebouwde tent was het een grote drukte van jeugdvissers en na patat met frikandel of kroket en een ijsje, welke werden gesponsord door het Hart van Marknesse, was het de beurt aan twee heren vismeesters van Hengelsport Nederland om op speelse wijze te laten zien en voelen wat er in en om het water zo allemaal leeft. Dit werd d.m.v. bakken met waterplanten en beestjes ondersteund en wat vissen zoal nodig hebben om te leven in water. Na de uitleg zijn de jeugdleden begonnen met de viswedstrijd en na deze wedstrijd kregen alle deelnemers een lespakket over vissen en een nieuwe hengel van 5 meter met tuigje, wat werd gesponsord door 't Snoekje. Alle vrijwillige medewerkers van 't Snoekje, de vismeesters en ouders te hebben bedankt werd deze zeer geslaagde middag afgesloten door Lisette Harkema namens de jeugdafdeling van 't Snoekje. Kijk verder bij het fotoalbum  jeugdmiddag 7 juni in menu foto's.

Uitslag viswedstrijd:

1e. Tessa van de Berg