Zomercompetitie

Maandag, 16 juni 2014

Zaterdag 14 juni de dag dat het Jubileum wordt gevierd werd er eerst gevist in de Zwolsevaart bij Marknesse ter hoogte van de Punt en B. de Haan uit de B-Groep werd winnaar.

Bij geweldig mooi weer werd er deze zaterdag gevist en als het komt door de dwarrelende wind of andere omstandigheden, je weet nooit wat de invloeden zijn, is er verhoudingsgewijs niet veel gevangen. Moet er bij vermelden dat de dikste vissen niet aan de kant zijn gekomen, de een ving een snoek, de ander een brasem van meer dan 70 cm. en de volgende heeft de vis niet eens gezien, zo snel brak het lijntje. Daar het een Marathon-wedstrijd betrof werd er gevist tot in de middag en eerder gestopt om schoon aan te treden voor het Jubileum feest bij Chez Andre.

Uitslag A-Groep:

1e. J. Visscher - 3590 gram. 2e. H. Timmerman - 2400 gr. 3e. D. van Dijk - 2117 gr. 4e. E. Kats - 890 gr. 5e. P. War - 810 gr. 6e. R. van Dijk - 600 gr. 7e. K. van Woerden - 580 gr.

Uitslag B-Groep:

1e. B. de Haan met 6160 gram. 2e. A. de Lang - 1480 gr. 3e. A. Tielbeke - 1230 gr. 4e. G. Winters - 1210 gr. 5e. H. Klein - 1130 gr. 6e. F. de Munnik - 1110 gr. 7e. D. Hagen - 1020 gr. 8e. J. Bosman - 990 gr. 9e. C. Bosma - 900 gr. 10e. J. Bokhorst - 840 gr. 11e. W. Visch - 650 gr.

Volgende wedstrijd voor de Zomercompetitie is 28 juni aan de Enservaart langs de Mammouthweg en loting is om 07.00 uur ter plaatse.
DE WEDSTRIJD VOOR DE AVONDCOMPETITIE VAN WOENSDAG 18 JUNI IS VERZET NAAR DINSDAG 17 JUNI.
Dit i.v.m. de voetbalwedstrijd van Nederland. Loting dinsdag is om 18.00 uur te Marknesse bij de Punt en er wordt gevist in de Zwolsevaart.