Jubileum 60-Jarig bestaan

Maandag, 16 juni 2014

Het 60-Jarig Jubileum werd zaterdag 14 juni gevierd bij Chez Andre te Marknesse onder het genot van een drankje en een hapje werden de leden van 't Snoekje welkom geheten door voorzitter A. de Lang.

Na het welkomst woord kon er gezellig worden bijgepraat en de vele verhalen van vroeger kwamen boven en menigeen ziet nog Cees van Dijk in een zeilboot rijden tijdens de optocht in Marknesse. Zo werd er reklame gemaakt voor 't Snoekje, dat een steeds groeiende aantal leden mocht begroeten. Vooral dat iedere vissers een vergunning nodig moest hebben werd het ledental groter. Tegenwoordig weet men nog steeds de weg te vinden naar 't Snoekje voor een vergunning en de jeugd wordt bij 't Snoekje zeker niet vergeten. We hebben een heel aantal jeugdvissers en worden begeleid door leden van onze visvereniging. De jeugd hebben op 7 juni een feestje gehad en nu zijn de leden seniorvissers feest gevierd met als hoogte punt een geweldig goede barbecue. Al met al een geslaagd Jubileumfeest.

Voor foto's van het Jubileumfeest kunt u kijken bij fotoalbums.