Zomercompetitie

Zaterdag, 28 juni 2014

De wedstrijd voor de zomercompetitie, 28 juni, werd gevist in de Enservaart aan de Mammouthweg en gewonnen door H. Timmerman

Met mooi weer werd er deze ochtend gevist, maar de vangst was zeer slecht. Door een paar brasems te vangen wist H. Timmerman de eerste prijs te behalen. B. de Haan 1e. in de B-Groep, ook door vangst van een brasem. Gaat al een hele tijd erg slecht met de vangst en waar het aan ligt? Vertel het maar eens.

Uitslag A-Groep:

1e. H. Timmerman met 4140 gram aan vis. 2e. G. Hecker - 2040 gr. 3e. J. Visscher - 920 gr. 4e. K. van Woerden - 810 gr. 5e. D. van Dijk - 640 gr. R. van Dijk en E. Kats hebben geen vis aangeleverd ter weging.

Uitslag B-Groep:

1e. B. de Haan met 2510 Gr. 2e. W. Visch - 860 gr. 3e. G. Winters - 840 gr. 4e. C. Bosma - 730 gr. G. van Dijk, D. Hagen en H. Klein hebben geen vis aangeboden ter weging.

Zaterdagmorgen 12 juli is de volgende wedstrijd te Ossenzijl aan het Zandpad. Loting is om 07.00 uur ter plaats.